Translate

woensdag 28 oktober 2015



Nog een paar....



Op bestelling gemaakt:
een Frozen look jurk. En een mooie roze wit combinatie.
Dat was wel grappig.


Ik stond op een bazar. Daar kwam een moeder met een dochtertje.
De dochter wilde een roze jurk. 
De moeder keek verliefd naar een witte.
Dus bedachten we ter plekke dat een combinatie ook kon.
Roze en wit samen.
Gezamenlijk kozen moeder en dochter voor een roze bovenkant en een witte onderkant.
Toen ik hem ging maken, vond ik de witte onderkant wat iel in verhouding tot de bovenkant.
Dus mixte ik er een paar roze stroken doorheen.
Nu vind ik het geheel beter in verhouding.
Hopen dat de prinsessen tevreden zijn met hun jurk.
Bij de blauwe heb ik lichtblauwe stroken tule ertussen gemixt. Zo creĆ«er je een beetje diepte werking in de jurk.

Hier nog een foto van de achterkant.
Met knoopjes.
Want dan hoeft de jurk niet over het hoofd...

meer info: klik hier






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen