Translate

zaterdag 13 december 2014

Kerstkaart Ster DIY

Kerstkaart DIY


Vandaag maar eens even wat anders gedaan. Deze keer geen stof of garen maar papier!
Op zoek gegaan naar kerstkaarten om zelf te maken.
Aangezien ik een grote familie heb, is het wel handig als die kaarten vrij snel te realiseren zijn.
Ik kon het nog niet helemaal vinden.
Wel leuke ideeen opgedaan op Pinterest.
Ik wilde iets met muzieknoten. En iets christelijker als een hert of kerstboom of kerstballen.
Voor mij draait kerst daar niet om.
Ik maak wel mijn huis gezellig deze dagen. Maar kerst gaat voor mij toch echt om de geboorte van Jezus.
Dus als ik een kaartje stuur, vind ik het ook wel leuk als het een iets andere uitstraling heeft als kerstbomen en kerstballen.
Een stuk bladmuziek gevonden. Het lied: Away in a manger...
Dit heb ik in een stervorm gegoten via Word.
Linkje vind je hier.

Hoef je hem zelf niet meer te ontwerpen ;-)

Mijn kinderen wilden natuurlijk ook kaarten maken.
Dit is hun versie geworden.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen