Translate

woensdag 10 december 2014

Gehaakt rokje

Gehaakt rokje.

Dit leuke rokje heb ik gehaakt voor Madelon.
Haar moeder had meegedaan
met een loting op mijn facebookpagina.

Want mijn blog had meer dan 1000 pageviews! Stoer!
Dus een loting.
Men mocht aangeven in een reactie wat ze zouden willen hebben, gemaakt door mij.
Mijn zoon mocht het lootje trekken.
Daar kwam de moeder van Madelon uit.
Zij had als wens een leuk rokje voor haar dochter. 
Een foto van www.Welke.nl was het uitgangspunt. link naar het plaatje
Ik ben op zoek gegaan naar een patroon en die vond ik.Hier vind je de link die ik gebruikt heb om dit rokje na te maken. 
Vervolgens heb ik een voering van zwarte tricot ingenaaid. Een leuk bloemetje en een koortje en klaar!

Madelon is er erg blij mee!










Jeanine.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen